一路走來有感

我要推一推黃胎興<<一路走來>>的序

p2

我一直相信,如果人沒有動身挑戰不可能的勇氣與決心,永遠只做你一定做得對、做得好的事,你的勇氣與雙眼裏的閃亮神采,終究會是慢慢消失的。

因為,當人一旦不再嘗試挑戰一些不能做到的事,他就停止成長了。

p3

不把自己置身於完全陌生的場域,不讓自己面對黑暗、失敗與軟弱,人是不可能知道自己的極限與潛能的。

最終,做得不好,已經是其次。

重點是,你有沒有去做。

有時候,當事人並不投入,但旁邊的,卻聲嘶力竭。

*完

就係呢幾句正中紅心
點解可以咁fit我遇到既狀況呢

可以出國係一件好好既事
但我呢個人太倚賴,應該話需要倚賴。

在同本書入面,p17(抱抱)一文提到要抱住公仔/攬枕入睡既人係沒有安全感或者很倚賴人的
which我從小開始都已習慣攬住條媽媽親手製的長條形咕o臣,有一米多長架
好好攬!=)

入番正題先,問題係我暫時未有想讀書的心情
working holiday?
我又怕溝通既問題.我對自己沒有多大信心去獨立….而且在異地

如果未來的自己看見現在的這個我,真的想兜巴星這個自己一下…
但未準備好就係未準備好….

想試既野咁多,遲d先再試囉…

咁樣既諗法會唔會都係waste of time 呢?定係正確既呢?

再諗下,錢我夠唔夠呀?XD

一時有感就將諗到D咩就打出黎,好亂的思維…..

儲多D錢去下旅行先吧!

那我想努力工作加人工!XDDDDDD

Leave a Reply

