我的近況

首先係我部腦既近況

正式resigned,搬野搬到我傻….執房執極都未執好….

因為接左一單freelance~而呢幾日會響屋企全力休息+工作
所以就同妹妹借一借個mon,交換一下
唔好以為我一問佢就借呀~係有條件的which is我陪佢出去食糖水…
呢牌佢一發起條食糖水癮起就會係咁嗲人打人叫人陪佢去
咁佢響求極我都唔得既情形下
用左換mon黎做條件
then我地2個人就無啦啦出左去食糖水lu

22inch mon其實真係方便好多~我唔駛好郁d野就做到野
部機唔夠快就不嬲架喇….係唔係要去到4gb ram先會好d呢唔知-_-
但我下一部機都會係mac子,so都唔會幫呢部機加d咩架喇
同佢續保已經係最大大大既極限~
(因為之前個mon壞左,佢續保後換個新既黎, 但個可之視角度好怪….ai~是但..)

wallpaper係唔係好靚呢?
係marc jacobs新出既perfume~LOLA~~
真係好靚呀~唔知陣味如何呢~暫時我都未親眼見到佢真身=)

msn岩岩就裝左msn plus~轉左個skin~好似customize d~personal d~
開心d咁~之前一路就咁用佢個櫻花~好似有d悶~

再另外要講下既係我既生日喇~
因為一黎有工作,二黎buffet dinner上個星期又食左~
又無朋友約正日~變左我生日在工作中渡過~~
而12月3日就係tam kiki既生日~~~可能因為連住呀~搞到我覺得我既生日都有2日咁長
(*可能係第2日仲見到個蛋糕啦…haha~~
btw~聖安娜新出果個Belgium75%車厘子cake好好味,除左佢朱古力食到我有d”流”)

well 7號會接力去做freelance~
去邊?
就係番番去幫手lo~haha~~

努力搵錢買心頭好啦我!!

digital harinezumi 2 + imac + canon s90 + iphone =$26,000

都幾金呀,會唔會買哂佢地又係另一回事..

Leave a Reply

