2010.1.1 Brand new year!

First time to draw in AI, need more time to do the polish
but want to sleep now(3am already), so……..hihi 2010

就大事回顧黎講
今年發生左好多件依家睇番好大既事
2009年既我,剛剛響08年既12月同3個好朋友去完台灣搞搞陣
仲要響聖誕節咁上下既日子番番工
(唔係要寫09既咩?haha…因為09既1月好似無咩特別大事….)
果陣公司仲有好多人=Dha..ha..ha..
之後就係兄弟執笠搞到滿城風雨….
2月
係令人聞風喪膽的ot既開始
因為某個車既proj 令我突破一星期work既hr達至100小時
(including weekend果2days la..5日既話太癲啦唔駛走咩痴線)
3月
仲係同ot做朋友,好似臨尾有好小小小小,因為好似維持左幾日only
4月
走左幾位同事朋友
番到公司覺得有d怪
因為要sharing果陣少左你你你
食飯果陣少左你你你你
笑果陣少左你你你
咁樣係唔係怪先?
不過人就係咁從中長大ge…
其實之前都一直諗唔經歷得唔得呢咁..
其後5678月都無咩特別
做果堆banner一個人響公司做到天光
其實果陣都無諗d咩野,想快快趣趣完哂佢
但e+諗番覺得個schedule可以好d
但根本就係唔夠人用……
btw,呢幾個月同事們都有去下旅行咁lo,反而自己無去
其實經過Q1既洗禮,係好需要休息ga
訓又好,旅行又好,不過果陣根本唔會有時間比自己prepare去旅行d野
ha..anyway
9月
有萌生離開既諗頭
其實我個人好易轉心意下ar(某d事la)
如果keep住咁辛苦offer咁樣真係想走ga
但又諗,做得果一年~好似好少咁
健康又好似好需要時間去陪養ga bor
成個9月有幾日因為halloween份野做到傻左
但又好有滿足感
10月
因為份約既問題
我三七廿一,三九廿七都交左信封出去先
不過次後自己又要求extend咁…
呀jo都走lu
走剩唔係幾多人ja同年頭比差好遠….
11月
last month
我個腦入面load到既畫面都係圍繞工作….
poor2009
12月
番去幫手做左幾日only
接左d freelance賺2010旅行錢,爸爸補牙錢
(講起都心酸,原來爸爸果幾隻大牙因為牙周病剥左..搞到2邊其實都唔係好咬到野
我印象中係右上,同左下果幾隻…..你話點咬到野喇?
其實我都係今年先知…
事發地點係帝京酒店食buffet果陣,叫爸爸張開口果陣見到的…)
要補既話都要3萬ar~唔補唔係咁好la~點都方便d~
佢(爸爸)又習慣左咁,成件事唔急唔急地拖延中
月尾知道自己未來半年既方向,都有d安心=p
其實我唔中意見工既過程,如果有10個唔中意,佢真係有9個咁多
另外,因為朋友響少女雜誌工作,有幸幫到下佢畫下野
我呢世人既其中一樣想做既野都叫做過!
呢個12月都幾好!
虎年!我黎喇!!!i luv u!年宵會買下你d野ga lar!XD
Leave a Reply

