My dream

話說我用muji隻杯裝水~唔知點解係裝滾水
之後佢就自動入左去公司隻杯度~而佢係裂開左ge
入左去一間灰暗既房~入面有2張枱~其實有幾個人
但我唔記得有幾個同邊幾個lu
印象中係有個綠色衫
枱底有好多垃圾
我清左d垃圾,仲d鬧果d人
“點解stay響呢個環境咁耐都可以唔理d垃圾,咁樣做野唔會舒服ga wor” 咁~
then 有人問我做咩唔拎隻cola杯裝隻muji杯
我就答:係wor!都醒唔起我有隻cola 杯tim

成個夢最爆既位係我鬧人果度
因為都真係幾舒暢!hahaha

Leave a Reply

