Thanks Gloria!

Thanks Gloria for the beauty stuffs (shisedo果枝treatment就已經用左so無得影=p)

之前幫gloria畫mina d插畫~所以今日就請我食個飯作回禮=p
其實原本諗住同佢食tea ga ja~但佢太忙最後都係食dinner
多謝gloria=)

約左730響mk等~我地行暈好多地方都full哂
排長長長龍lor~但又晏喇wor~最後我地行到去太子果頭
揀左吉野家=)
食食食食食食傾傾傾傾傾傾傾
i like gals talk!
最後佢就揀左d野比我喇~~就係相入面果堆=D
咁岩我d cleansing用哂(e+用緊shu uemura ge旅行裝頂住ja )
又咁岩我想要mj果枝唇彩
又咁岩我想要mj枝mascara(重點係新ver!!XDDDDD)
好多eye shadows~可以比我慢慢玩=)

今晚集聚舊,有禮物收,有人請食飯於一身
好似生日咁款呀!hahaha

happy=) and thanks gloria!!

and是日証明我真是個路痴!
都仲係好擔心去cyberport既路程….

good luck!

Leave a Reply

