我的無聊細胞

事情是我近日的無聊指數直線上升
繼貼紙響妹妹房門,幫佢改名為charlie之後
另一大作,扮犘西分隔大海般分隔妹妹碗飯!
真係唔知我個腦點解會諗到呢樣野!

但失望係妹妹似乎0%趣味
又比媽咪話我做咩成日咁無聊
比我反駁既內容係:
如果我地全部人日日都好似robot咁做人
無d生活趣味,好悶架播~~咁

我都會努力下我d無聊日記=p
咁樣繪圖都幾開心呀~hahaah(我對眼畫到好大呀!ha)

Leave a Reply

