pink x dot nails

原本常紅色的底色係2隻nail polish
1係 dhc 舊果隻 na 03
2係essie既not just a pretty face

之後再點上missha既白色nail polish

今次同平時唔同既point係~
我d點點隔開左好多同細點左好多
係無專業工具情況下,我係用牙簽cut左尖果part
再點點點上去
成個過程搞左我好耐
由base到基本色x2 coats再到點點要分佈得好睇
一旦點錯左就要重新黎過~
其實可以整多層coat基本色
但我覺得咁樣太厚~所以會選擇重新黎過(落淚)
有時唔小心呀~or等唔切佢乾(dhl果枝快乾劑太凍,凍到覺得being hurt)
就會hi花左…又要restart

nail呢樣野好花心機呀!!!

above就係我既steps去畫我今次既nails la~

趁得閒就畫出黎=)

Leave a Reply

