start

自上星期三計起,都番左7日工lu~
時間過得好快呀;o;
呢咁多日學到d flash
深奧的flash action  scriptsssss
我仍要努力摸熟一點,因為我一定要知自己果一刻做緊既目的為何先知我要點落去
唔係做熟左就自然識果隻,係一定要好集中腦力hahaha
tht’s why我數學d formula果d記唔到and咁差成績

上面張圖係我本小小sketchbook第一頁
我趁住一有d時間就去填畫佢~

今日算係最早走的一日
7點20已經上到970~~
番到home再做小小工作上的東東
畫左一陣睇一劇再畫畫畫

<<決定不哭的日子>>好大壓力喔
有點像<<life人生>>工作ver.
男女主角都係好人,但其他人都好恐怖
杏佢扮果個新人好唔真實ar~
佢做既野間接同殺人無分別架wor…
一開頭榮倉奈奈佢跳樓唔知係唔係已經for ending
定係for中間…….
如果我出社會係個咁既社會
我會quit…….. 因為真係太恐怖
但要潤同藤木直人都好靚仔=p

Leave a Reply

