這幾天

oh gosh many things that i want to write down

30/1 慶祝思樂冰的生日
晚上到荔枝山莊晚飯~美味的泰國菜
早前有一段時間得閒就畫佢張生日卡
但係響29號先埋尾~
用下閃石,用下絨布,用下新買的花布貼~(公主的背面)
都花左我好多時間~我真係唔太善長crafting~

31/1 一個人決定去睇Antonio + Manual既exhibition
全程主要用digital harinezumi2去影~~反正多數人都用大機or g10去影d靚相
我就影d唔知影出黎係咩樣既相~ha…..反正親自去睇左都ok la…

1/2 同2/2都過得有d累
累既位係唔係無野做,但係好少
消磨時間唔應該係公司出現
不過boss都話呢段時間唔會長
要我make use of it
anyway~我會enjoy左佢 XDDD

Leave a Reply

