Avatar@imax

今日同妹妹去megabox睇avatar~
朝早7點3左右起身
745就拿拿林出門口
搭71a,點知搭過龍
搭火車同地鐵去到九龍灣轉shuttle
入到去拎左副3d眼鏡
睇睇睇
好緊張好刺激好驚比人追
d creatures幾靚(d plants)
惡果d都未至於太恐怖
睇到十點幾十一點
我真係忍無可忍,未試過急到咁
就決定去洗手間
坐中間既我係咁行行行
真係十分唔好意思>_<,
去完之後番番去,覺得唔好意思就坐左響d直空位度
但側得擠,比左$100去睇咁側好似唔太開心
我就趁有小小空檔位就行番埋位
好彩都無錯過d咩重要位;-p
不過問番妹妹,佢都唔知果陣係點-_-
睇完之後我地響beard papa食左個puff
之後去觀塘foodcourt食lunch
行citysuper睇下呢樣果樣
uuu…shooop有得賣 <<戀物誌>><<little thing>>
then我地就行多陣去左卓悅
買到果枝日本洗頭水同opi (我又敗左幾枝喇)

因為聽聞opi既base幾好用
但佢有3隻
1matte 2original 3dry
我揀左matte
另外2枝係: SMITTEN WITH MITTENS
SAPPHIRE IN THE SNOW

番到home就塗啦~好得意呀matte既transparent~~~

Leave a Reply

