draw more;-P

第一幅其實係前幾日我發個惡夢入面
有個小妹妹玩摩天輪(特別ver)之後佢夾親手
我就將呢個妹妹換裝同稍為變大個左ha總知就係變奏版啦

另外一幅原本無諗過佢係咁黑~不過見自己好少畫黑皮膚既女仔
就順個勢lo~

但呢2幅都未做到我想做果種有d瀟灑既上色方法
我想試上一筆色就當係個item上左色咁既feel
但我又未過到自己果關~未捉到個神緒

Leave a Reply

