年初二

GHFC! (initial of恭喜發財)
今日表弟由上海黎香港玩
順便黎我地屋企食個開年飯;-)
上次佢黎其實都係last summer左右既事
今次就同佢講左好多野~係咁用普通話
知道左好多佢工作既事~時間過得真係快
睇d舊相我同佢都仲係好細個小朋友一齊玩
之後大家都努力讀書
e+2個人都已經做野喇
大家都做緊本科既野,但有小小偏差,但間公司又唔錯
呢d唔通係家族既命? 真係咁岩得咁緊要~哈哈

今晚餐飯係我點名要食既野~so食得特別開心;-)
表弟係咁讚我地整個family入面係我mami整野食最好味
我心入面真係有點為此而驕傲! i luv u mum~
原來每一日都享受緊人地心中最好既你;-*

日本之旅似乎日子要put forward一d (都唔係一d,係一個月)
應該會係6月22日左右
全因為7月22日會貴成倍*o*
一有時間就去plan一plan先~
機票有大伯女友幫手睇下~hehehe
希望一路順利!

Leave a Reply

