shopping day @ sha tin

我好耐都唔一次入相from手機

但又影影埋埋好多野wor

一次過入番先;-p

呢日我一個人去左一田食野先
mother去左拎d野之後同我會合~
所以去左一田個foodcourt度食左呢個<豆乳oden>
都$三十幾 ar~~不過好好呼呀~
個湯既豆乳味係咸ge~唔係無味豆乳
所以好值得再食~~

之後妹妹都出埋黎
我地就一齊去左飲pacific coffee
張相唔知點解勁紅
我tune down左~
無錯,拎住杯野既係sis~

呢度係商場外既一個小花園
好靚呀~

Leave a Reply

