拜年去

今日係新年入面唯一一日去拜年
就係去大伯home la~
去到andrea都係度~;-)
入到屋除左鞋之後就即刻被叫去搵位食lunch
就同andrea去左一品螞蟻度坐低~
傾下日本d野~因為佢好熟果邊~ha
大伯都話有咩可以問佢~
佢話遲d比本東京bible我睇~
雖然6月先去~但planning呢一part永遠好開心
因為d野都係睇相同想像出黎ge~

食完野就番上去睇下戲
做緊sammi同任賢齊既嫁個有錢人
都睇左2-3次@tvb ga lar其實
睇到一半就番大埔lu
響車到我訓到夢都發埋
因為尋晚差唔多4點先訓
10點就比人叫起身(雖然我再訓多半個鐘)
妹妹就閉關溫書~

響大伯home有d日本零食係andrea帶去ge
好好味ga!!!果個帆立貝好好味呀
不過要響上環先有得賣呀似乎
咁我都好難買到lu~
帶左一粒番黎比妹妹食
佢都未成粒放入口呀~掂到個邊都已經話好味喇!

番到屋企換番家居服就訓訓訓訓到6點幾~
都成2-3hrs~補眠黎講ok la~;-p

好想再放假然後咩都唔做呀~
我未放夠咩都唔做既日子……..

Leave a Reply

