helen bday dinner

是日係幫helen慶生+睇戲

27號去左睇青蛙與公主with helen jen vic jim
呢個組合算係近期新組成~ha~主要係多左呀jim~
不過都幾開心;-)

第一次去element~
睇完套戲之後去左間bookstore睇書玩下呢樣果樣
之後就行過去太平洋酒店果邊
都早到左~之後食到9點左右就走lu~
行海旁行行行~但分左2堆
我vic jim vs helen jen
hahahha
但後期我地再join番埋~去左睇人表演同去左k11既starbucks傾計
我好enjoy傾計呢一part wor~
今日睇newspaper講~一班人傾人生果類野好易會傾到夢想既開端之類ar
我又覺得幾岩wor~聽多d唔同人既諗法
唔理你同意與否~都會令你諗到d平時諗唔到既野ar ma~
如果有camp去就仲正;-) 有牌傾~仲有得玩tim!

傾到11點半就走lu~~

原來呀jim都想等到6月出iphone ar!haha gdgdgd!
因為暫時未識人好似我咁等緊而唔換住;p

Leave a Reply

