our gathering

inspired by 呢幾張響ffffound度見到既圖;-)
再加埋我中意既cherry+ice cream+hearts
我真係好中意畫girly既野
但sis叫我畫番alice果幅style會好d…..-_-,

轉折的行程計劃
原本去一日的澳門
但因為朋友早唔到起身~咁就費事去咁少時間啦
就改去西貢/赤柱
但赤柱有2個人前排岩岩去完
西貢又得個食字
最後改做唱k

5點半去到唱唱唱到11點
係咁點好多歌都無咩限制
neway竟然有snsd~我係咁唱ar~
除左gee係唔用mv~genies同oh都有用到wor!
又有唱到taylor swift~好開心呀~
好耐無唱得咁盡興啦~
又玩到唱幾句//幾粒字既game
11點幾就搭的士一齊番到大埔
都係百幾左右~好抵呀~4個人一齊搭
諗番起尋日係人身第一次發夢入面有”ghost”呢個角色出現
真係好驚呀~但入面又有好多唔同既人ga
我最記得係有飲茶既位
好多人圍住咁坐哂張圓枱~
有cathy同gary,仲有其他無咁多印象
點解我會記得cathy呢?
因為響夢入面佢向gary以撒嬌既聲音撒嬌haha
which係我未聽過佢咁樣既
我就repeat佢講野既聲氣笑佢
之後望番對面有果個前一個夢見到既”ghost”同枱
就係咁又變番恐怖夢……..唉
發生咩事?
5點半去到唱唱唱到11點
係咁點好多歌都無咩限制neway竟然有snsd~
我係咁唱ar~除左gee係唔用mv~genies同oh都有用到wor!
又有唱到taylor swift~好開心呀~
好耐無唱得咁盡興啦~又玩到唱幾句//幾粒字既game
11點幾就搭的士一齊番到大埔都係百幾左右~
好抵呀~4個人一齊搭
–諗番起尋日係人身第一次發夢入面有”ghost”呢個角色出現真係好驚呀~
但入面又有好多唔同既人ga
我最記得係有飲茶既位好多人圍住咁坐哂張圓枱~
有cathy同gary,仲有其他無咁多印象點解我會記得cathy呢?
因為響夢入面佢向gary以撒嬌既聲音撒嬌haha
which係我未聽過佢咁樣既我就repeat佢講野既聲氣笑
佢之後望番對面有果個前一個夢見到既”ghost”同枱就係咁又變番恐怖夢……..
唉發生咩事?…
Leave a Reply

