I dreamed a dream

夢見自己去左類似紅館既一個地方睇alice
入面有好多奇怪野
但個夢又好冧ga wor
首先唔知點解我地坐左響第一排睇3d wor
超超超超超近!睇到好唔舒服
之後我就同某人去坐第2度喇
因為見有d吉位
行左上去行行行
佢就搵左個位坐低我又坐咁啦
點知個埸地就好似紅館既最高果幾行咁~
超遠呀睇唔到架真係~個mon變左好似手機mon咁細
之後就再同佢行去第2度啦
點知有人查飛呀
我地就唯有扮我地搵緊位
之後個夢都好亂
個mon前面唔知why有人做雜技
成個場又變成左露天ge
但起身之後因為呢個夢都幾sweet
所以個人都懷住一種好心情
發夢呢樣野都幾奇怪
當你夢見唔好既野既時候會覺得現實同夢係相反既
咁諗心情又會幾好
但相反夢到心情好好(即係現實應該係事與願違啦)
但又因為夢入面開心既心情影響到現實心情都好好wor
咁即係發夢點都係好咁
一個係反映現實運程會好
一個係影響現實心情會好
哈哈哈哈哈
Leave a Reply

