cycling

今日大伙兒dvd mates去大埔踩單車 咁近我~
真係perfect 1點出到火車站等~
一齊去左食好好粥麵 helen有句精彩對白
佢問don係唔唔中意食”樹幹” (咁上下la)
其實所指係d菜莖 我地都笑左好耐~~開心果helen~
haha then就行去租架車~多謝七十大元 踩踩踩
因為我實在踩得太爛 一到要上斜就要推~
試過努力踩但真係好難 遇到單車徑上既block我又會好怯
踩到入海濱最入果度~ 買左枝水~影左d相~大合照咁la~
到工業村果頭~circle佢架車因為撞到過 佢甩鏈~
最後由hero billy整番好
我地幾個女仔拍哂手咁嗌佢做hero!!!
佢就話咁樣同我幫你挷完鞋帶你地拍手讚好咁ja wor
真係好好笑!!! 但因為我地女仔遇到呢d事~
發生既會係推架車去番單車鋪lor haha 再踩上去堤壩~
好靚既風景呀經過大尾督果頭 就日落既景好靚 上到去堤壩~
我身上發生左件十億分魚皮既事
我原本係同vic傾緊計既~
一前一後 無啦啦我後面有個同佢把聲好似既人講左句
“你唔好望住我啦,望前面啦!”
我就以為佢係vic就串番佢”我鬼有望你呀,你唔好自作多情啦”
真係魚到暈………………………………
我地就休息左一陣~傾下計咁~ 之後又踩番落去~
我一枝箭咁飛 因為沿途係超多!超多多多蚊bb 好似落雪咁
你只要慢d or一停落黎~
佢地會痴左線咁圍住你 我極速咁踩~~~
連落斜都踩 果度就唔關d蚊事~係我個人想試下;-p
又好好玩ga wor! 之後我係村公所,
魚場果頭等左佢地10-15分鐘 hahahahhaah~~~
原來佢地係落斜完果個位度停左陣 唔怪之得啦 還完車之後就去左親親(?)bbq~
好快就飽喇我~~之後聽左d鬼故 再之後再hea下~
天氣都好明顯咁轉涼左 vic同幾個出cko果頭既人坐幸田先生車
我同helen,crystal就搭小巴~

Leave a Reply

