karaoke after sis AL

幾個週末都好像有點忙的感覺
還有每兩星期都重複著做一件事似的

laserx2
拎credit cardx2
牙醫x2
中醫x2+(都要keep多幾次覆診同做針灸)

星期6就出左tst la~就係上一篇交都有提到
星期日就同sis出左mk唱k
但之前係去左睇中醫~
因為對鞋有d緊~我隻右腳痛到呢……..
好彩妹妹出門口未上車~我叫佢番上樓拎對鞋比我
之後我地12點40左右就去到mk~
唱到4點35左右~之後就行下開益
買左本王貽興本<<我們都是旅人形>>
之後就back home

晚餐係好新奇既韓燒
點解新奇?因為係屋企燒lo~
明點解韓國餐會食多左飯lu~
因為燒既時間咁耐~係咁食飯
連妹妹都去左添飯~~lol
我就忍住啦梗係~唔係會太飽啦~

夜晚就睇埋套韓劇6-8集=p
叫做<<灰姑娘的姐姐>>
d角色個樣同age都岩我睇ar ma~lol
其實<<個人趣向>>會再岩d~
妹就麻麻地中意<<個人趣向>>
可能係d題材唔岩or角色佢覺得一般啦

Leave a Reply

