第一次針灸

今日係天后誕~天氣熱得很~
但今日係要去睇中醫同針灸
熱到傻既天氣,行到去中醫館都出哂汗
又遲左到(其實呢2次睇都遲左…)
但因為今次係第一次針灸~
d時間其實唔遲得
比醫師話左兩句…因為我遲~之後果2個人都要delay
原本係唔會幫我針~話無下次wor~~

anyway
重點係~~今次呢個針灸經驗都幾特別~
個肚度會連d通電夾~
之後就15mins係咁有d電流電我haha
有2個暖氣放出既野暖住我個肚同腳~
15-20mins之後就完左個療程lu~

出到去就係天后誕個parade野啦~

之後去左oliver同妹妹會合~食個lunch

then就行大埔買野
陪mum & sis去cut hair~
deepv果個位都係問左salon
叫hair pro(?)

之後去完jusco買野~
then mum去左再買d野

我同sis就飲starbucks~
另外一杯係同枱既一個讀書人ge~
妹飲既係choco cream chip~我係caramel macchiato~

yummy


Leave a Reply

