我在中環又迷路

猶豫左幾日,考慮究竟朝早定tea time落去買
原本係熱飲
最後係27號既朝早買左呢杯野again…haha

飲左我2個鐘呀~~慢慢慢慢飲~
一邊做野一邊飲~~~歎!
補償下自己夜走,夜訓~

又係路痴ge我報告下最近迷路ge情況
尋日慶之所至,30x黎到我面前
我諗左一秒就上左車…
之後就係民耀街附近落(都係問司機叔叔ja)
then精彩喇!我係咁行係咁行
有2個地方我來回左2次!
行行行~落左hk站個mtr睇地圖
係咁行~見到怡和~但都係行唔到去見到status square
都算,諗住搭681去到條大老山隧道轉車啦
點知又跟人行去碼頭方向,諗住搭船
但原來搵船好似難過搵車….
之後我見到有個地盤外面print左張大廈ge圖
原來怡和之後就係文華,文華前d 就係個square喇!!!
之後個square仲要好長,同佢有關既馬路有3條
我係咁行係咁行~終於見到307喇!!!!!!!!!!!
對面就係hsbc總行~~~~thanks god~!

咁就行左我一個鐘多dd……………ha
原本730走,番到home都差唔多9點45
well…..307係幾快ga wor!!!!!!!!半個鐘多dd就到大埔~
不過我偷雞去左廣福扱的士番屋企~所以唔駛10點

ha…..第2次終於成功挑戰到307

Leave a Reply

