life with ricoh grd iii+ artfair

新買相機grd3~
猶豫左好——耐
終於星期6同媽咪出街ge時候忍唔住買左
“早買早享受,遲買平幾舊”
因為部機由2/3月果陣起都keep住呢個價
咁我遲d去旅行呀~去camp呀~平時呀~
都想要部輕便d~影野少d noise ge~變形無咁嚴重ge~
就係你啦~grd3~~~~

d相都無係ps加工~直接出~
好中意~~;-)

由於夜晚都有做freelance ge關係~
生活簡直dry到爆
但唔捨得花錢ge我(假!)
都忍唔住~又買杯coffee提提神兼獎勵一下辛勞的自己~(心)

well
上星期日去左hong kong art fair~

因為號外有送2張飛,狗仔jim就唔駛買~
我啦佢+vic同幸田先生去睇喇~
但果日vic要1點先到~我同jim原本話約食個lunch
因時間關係都cancel左~
&我去左金鐘拎之前elle survey送ge果2枝elmus
之後再飛過去灣仔會合~

vic佢要拎飛先~咁我同jim就入埸先喇~
好多人呀真係~~~~仲見到yipc,alvis,ivan…
同vic佢地行左幾個gallery之後都走散左分開睇lu
同狗仔jim睇完之後就去左isqaure食米pizza
餓到我地死呀真係~haha!!!!5點幾先食番lunch….

呢個係我得意之作…
影果陣比jim打左個頭一野…..
其實係幾尷尬ge~~但真係好想知佢入面係點~~

仲有我最愛nara san!;-*

Leave a Reply

