夢境

今次呢類夢係我有意識以來第一次發

夢入面有好多個場景
而全部場景入面我都有同一件事要做
就係去toilet
而d toilet全部都唔多clean
全部都要抹乾淨先去到
但個問題係全部,係全部
係個夢入面既我都係去唔到
去完又係急,係我去得最多toilet既一個夢
可能我一個星期都去唔到咁多次
>>有沙灘
要過對岸先去到
妹妹點解過到去呢??
中間有十幾塊印度彩色print ge浮床
我跳到一半就跌左落水
>>有一間shop
入面有mami~
唔係太清楚喇~果度似macau
有一個位我大嗌mami個全名之後比佢鬧
but then我又兜番個名係假ge
>>響飛機上面
排哂隊咁去個半開放式toilet
去左幾次都係急到爆

呢個夢醒左
我飛快咁去左個toilet
之後再訓

好可怕ge夢…………
係咁去toilet……..

Leave a Reply

