mika concert hk2010

This slideshow requires JavaScript.

mika 演唱會
the boy who knew you too much
好好睇~好興奮
如果我地再熟d佢d歌會更正!!!!!

早於5月同牛丸已經因為納悶既生活帶點色彩
(mika咁hyper+繽紛o岩哂!)
上網買左飛~一直等等等到6月16日~
我6點幾出門口~牛同佢mami一旱行緊kln tong
我7點幾同佢由kln tong mtr度搭到去wanchai
臨入去之前~我地係個business大廈lobby位置
塗甲油!!!!!
真係十分奇怪+經典!!
黃色甲油要塗2-3coat先會實色
一層既佢地被牛丸稱為「黃胆病」
真係笑到我地~~~
點解係yellow nail polish?
因為mika係好colorful ge代表
牛佢一身桃紅tee+藍色褲+黃色鞋
sharp到一個不行
我就係走樣既色~但已盡力出”色”哈哈

after個show~想買d紀念品都無買到
因為個tofu太貴….
回程坐 船+271back home
牛丸請我食ge m&s cookie好yummy
但食得出佢既肥~~ha……….

經過mika既洗禮
個人都變得positive一d!
得閒聽多d mika既歌先得
(雖然有時佢d歌詞同首music 有dd相反)

Leave a Reply

