trouble stuffs

This slideshow requires JavaScript.

有又煩無又煩

好多事都係咁,應該話任何事都可以apply
不過今次係sis AL 排大學d choice 度煩
要博,祝佢好運;-)

而我既有又煩,無又煩ge野更多
只係因為佢地有d處於”無”既狀態下,而變得相對不重要
佢係無又煩ge煩…….
anyway

呀係~今日cola打黎~中大果邊call左佢confirm去交學費
因為我係簽卡,一早比左number同埋個金額
so佢無打黎confirm?
well..我睇番佢個website又真係寫明唔會打黎通知
只會十日前左右sd信…
應該都ok la???
如無意外 ,25號韓文學習起動;-) yea!!!

此外,牙醫果邊打黎話有個booking位可以比爸爸整牙
(原本好似要成個幾兩個星期後先有位)
so dad & mum就一點幾出發去火炭果邊
而我同sis就差唔多3點出發去沙田
之後大家匯合,但行完ikea,爸爸就話要番屋企訓覺~haha
真係配服睡公主爸爸 (雖然佢5點幾起身係要補下眠ge)

dinner去左食新開果間餐廳
well個名我都唔記得~但有影幾張相咁~

因為jusco就搬出大埔~我都拍左d片去紀念佢;-p

終於試左日出茶太~飽到傻~~~

天氣先生,你好熱呀…………….唔好咁熱又咁曬得唔得呀?

Leave a Reply

