taxi day

番工轉車970遇見好趕時間o既florence
then就同佢上左970x~之後轉的士~
希望10點前可以番到公司~
今次架車平過上次成十蚊呀~好誇haha

lunch就5個人搭的士出香港仔食翠華
等的士果陣比蚊咬左3啖囉~~~好痕呀~~~
期間爆左好多唔知o既笑料~~
之前真係出得去食飯少~少好多野知gaaaa
夏令時間 先會出去食飯o既我要好好enjoy ;-p

工作方面,feel到少少排山倒海o既量
但又好似未係好殺到埋身
well,總知keep住無停手
做到頭有d痛就走咁啦~

今日卡數件事搞到好煩
煩唔係d電話要打黎打去~
而係mami佢好火大
我話我以後自己搞番d卡數啦~
咁我識睇d eng同d細粒到爆o既字呀嘛
佢就話:比你搞,你睇下你e+
我就話:咁唔通我一世都唔去搞咩??!!!!

其實件事簡單到爆
我apply張card果陣痴左線咁tick左收estatement
點知我無個pin~
我地又以為佢會寄張單黎
最後就係遲左交數~
mami打去就問佢可唔可以唔收,因為搞錯左
咁最後都好似係ok o既~不過要下期退番之類咁啦
今朝o係office真係聽住佢電話中變聲~
頭果幾個仲好地地,之後愈來愈火~

吸取教訓呀要,自己的事自己要好好好好的打理;-|

韓語班25號開課lu!!!
唔知書展幾號去呢..

Leave a Reply

