florence bday

張相係星期五放工冒住小小雨出左去影~
之後係即刻衝番入去hah
個天好靚呀~


話咁快又星期六
可能係因為個星期三假期令我覺得時間過得好快咁啦..

星期五發生左好多野
一朝我已經係遲左出門口
去到等970又岩岩走左一班
好彩下一班係5mins之後就到左
當然,又撞到florence啦~hahaha

番到公司做o既野又中左早幾日唔記得邊度睇番黎ge星座講ge野wor
真係有d心慌慌架果刻
心諗無理由咁中呀嘛~咁

因為果日係florence ge生日
我股起勇氣send左個email比大家..
之後比其中一個人話做咩outlook當左做facebook
我當下就覺得有d做錯野ge feel……有d sad
但又諗係唔係我諗多左..
有時覺得自己個思緒會唔會過份纖細-__-

lunch就落左去上海姑娘度等位
但等勁耐都未有位
同事們就打去佳餚問有無位
之後好齊人咁去左飲茶~~
好耐無試過咁齊人喇~~

之後番到公司
4點開始我超級鐘眼訓
頂唔順落左去買杯starbucks
唔知係唔係skimmed milk+cinnamon落多左
杯野甜到傻
但的確我無眼訓lu~

做到7點幾就拿拿林閃左
等bus遇到ada~一齊搭車lu

Leave a Reply

