學完韓文去唱K日

話說又到學韓文的星期日
COLA今日又無番….個原因真係好無聊….ha…..
上完堂我就搭41a去尖東果邊
點知去左長青方向…….
我係尾2個站先知….
仲比個司機話我,類似係:係香港人都知果條路去咩方向啦
唉我認我係大意,上車無睇個牌…
完全唔記得左就算呢個站叫總站佢都唔係一個總站-_-
但唔駛咁ga??? 佢仲有講:咪當遊下車河lo.
仲問我係去邊~之後就話你搭番呢架車出咁…
welllll其實我無搭錯number wo….只係方向錯左jeiiiiii ;-pppp
吸收左呢次教訓,以後小心搭車!
唔知九巴會唔會訓練巴士司機好似pccw打電話果d有d技巧呢
話哂巴士司機都代表住九巴wor…….
制服呀,係站頭度食煙呀果d都應該要執一執架ma?
如果唔係著便服掛個牌都得啦

去到港晶唱k
最經典係演家有囍事入面吳君如唱k果個位
笑到傻~~
唱到11點半左右(?) 就走lu~
番到home都12點50分~~
搞到e+係因為我睇埋<我結-紅薯夫婦>
好好睇呀~~~;-)))

Leave a Reply

