食檸檬

This slideshow requires JavaScript.

今日個Lunch係一個早餐多左ge包
個包話咁快就食完~見仲有咁多時間
就去左學韓國節目入面咁~去買左個檸檬黎食


仲買左杯平到傻ge yogurt
但個底怪怪地呀下~係d蘆薈汁一pat咁唔肯同d yogurt溶

好~戲玉就係切檸檬!!
去左pantry洗乾淨之後切頭切尾
完本諗住當搣橙咁ge,但佢d皮實在係太厚
最後我係咁切哂d皮~
見韓國節目入面佢地食就咁成個咬
我試下la~但發覺唔得~
唔知係我揀左個太生ge 定係本身係咁
我唯有慢慢咬,個咀”lar” 到呢……….
最後成個塞入口~~~~
除左個酸字我個腦諗唔到第2個字
成個樣都配合哂,一路忍住好酸ge檸檬
一路行去washroom洗手同抹下個咀周圍

好喇,其實點解我會食檸檬呢個生果咁癲呢?

檸檬具有高度鹹性,被認為是很好的治療所有疾病的藥,
止咳、化痰、生津健脾。
且對於人體的血液循環以及鈣質的吸引有相當大的助益,
其豐富的維他命C,不但能夠預防癌症、降低膽固醇、食物中毒,
消除疲勞,增加免疫力,延緩老化,保持肌膚彈性,
並且克服糖尿病、高血壓、貧血、感冒、骨質疏鬆症等等。

檸檬含高酸, 如不加糖及加水而直接食用可能會引致胃潰瘍”
都番岩岩上網再睇資料先見到~=_=


http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7007012702621

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7008033102645

我同d fd share左我食檸檬之後~
佢仲提我小心牙齒ge法瑯質會受傷;-(
以後都係沖下水加少少糖就算lu~

Leave a Reply

