女孩需背下來

響facebook見到一篇文,當中有幾點係我覺得我經驗過
希望自己牢牢記住並提醒下周圍ge朋友家人

有幾個point我覺得岩洗ge

*想辦法努力賺錢+享受,而不是如何省錢。

感覺好似影響上一代多d
就我屋企人黎講~賺錢幾時都要,慳錢更加係定律
媽咪都會因為貴幾蚊/$1而揀行多15分鐘路去買野
ok,年青ge時候十萬分努力賺錢,想比個家庭有好生活
(其實係小朋友有好生活.唔想佢地好似自己細個咁)
搵完錢之後就係咁慳,狂慳,連睇套戲都等tvb遲下電視播
(不過應該係我媽咪係唔多沉迷movie呢樣野)
但做人個囡ge就梗係想比番個好生活媽咪啦
大學畢左業出黎做野~除左每個月比d家用佢
當然想佢用d錢係響自己身上,而唔係全數落左去家務/回饋番我地啦

呢一點我響呢一兩年間番工之後就係咁提醒媽咪
我諗佢都應該有dd被影響到
上個星期日爸爸唔知咩事想睇套戲
媽咪當然例牌講果句:慳番幾十蚊啦,爸爸你自己去睇.
但星期六我比左套<富邦annual dinner心理治療師>果條片佢地睇
我就用番老公想買樓,老婆答果個技巧黎令媽咪肯去睇戲~
哈哈…
夜晚問番媽咪,佢話套戲好好睇~
仲係咁講入面d內容~~
see咁兩公婆咪多d話題lor
(呢d都係想佢地兩老love love d jei…hahaha)

*看透的時候,假裝沒看透。
之前睇唔知日劇定台劇講ge
真正ge體貼係唔會知同唔駛講比佢知
對我黎講,呢一點講緊呢一樣野*3*

*出門之前,根據步行的時間和強度考慮要穿的鞋子。
我腳掌真係好鬼死闊,買平底鞋已經唔係易
高跟子就最好係羊仔皮(貪佢愈行愈鬆軟)
or布ge~唔係的話摑腳摑到損哂,見到對腳都眼怨
人就係貪靚,有時諗住都唔會行好多姐,過海又唔駛行,搭車之嘛~
…..呢d都要經歷過先識醒

*養成寫日記的習慣,哪怕隻言片語。
睇番以前中學果陣日日都會打番一整日or果牌發生ge事
有時睇番真係會慶幸我有寫低~
唔知係唔係果陣少d用相/片~所以幾乎每日都會有一篇日記

*可以不認同,但學會尊重。
唔認同果陣,嘗試下對方點解會有如此認同ge諗法
一樣野有人認同一定有佢ge原因
錯果個未必唔係自己;-p

*學會說謝謝、辛苦您、對不起。做錯了事情要懂得道歉和改過
無人唔鍾意聽到呢d簡單而直接又帶肉麻ge說話
只要我地放膽去講,其實唔難,但記得唔好用得太濫;-p
Leave a Reply

