eat eat eat + blue dot nails

This slideshow requires JavaScript.

9 月的album~好似全部都同食有關ge咁~~

有媽媽整ge sandwich~一次係for早餐,一次係for lunch(我想食清dd)

之後有張相係office度影ge~~係某一日臨收工見到d特別野so拿拿林影低
可惜唔岩位

星期五收工去買imac~去又一城logon之前就去左食exp
都幾好食呀~~~是次係同埋mami同sis~
因為要mami簽卡,妹妹出示學生証~哈哈

星期六晚整指甲~係好耐都無整過ge dot柄
無錯…..我仲係咁亂點,所以10隻手指include左2種dotting method
唔理lu~

至於今日~妹妹想食森太軟~咁就約我學完韓文去食dinner then去食甜品
咁就去左富山~我約佢645去拎定位~咁我應該差唔多7點前就到
點知佢唔知咩事去左惠康買第二朝早餐~
佢呢個人永遠聽野聽一半,明少少就以為自己明哂仲答人/應人
唉………果下我係富山前面拎住張飛就係一個忟字鑿左響額頭度
佢黎到原本我都忍一忍~但都係忍唔住出聲發左佢牌氣…..哈………
係門口等左十幾張枱finally入到去~食到830就走~

因為森太軟係大埔墟果邊~我地懶行到咁遠~
就最後食近近地ge甜品工房~
個紫葡之戀無落小丸子唔知點解又唔講聲~
食落覺得無咩qq野嚼先覺~~最勁係隔離位個小姐問我先搭單講
個waitress話今日無咁啦,個小姐即刻串番佢如果無唔該一早講聲~
coool
甜品工房其實唔知發生咩事,萬無~
芋頭綿綿冰/赤之戀人/藍莓之戀…好多都無
why???

Leave a Reply

