蚊令到我感覺個左邊嘴唇好性感

由於尋日讀完韓文之後極頭痛
晚上食完尚sushi就番屋企訓
11點幾就上床訓
媽咪同妹妹千叮萬囑叫我唔好用個風扇吹住個頭
well,去到3點幾我醒左

唔係因為熱
而係因為有蚊咬我,咬到我痛
我隻手指尾係比佢咬左唔知邊個位
成隻手指好似腫左咁,又痺又有d癢….
腳趾果d都有但就係癢同大粒only
之後我就去左開冷氣
and用被蓋成個人,除左個頭…

就係因為咁我塊面比佢咬
額頭係第一個區
之後我去開燈拎蚊拍呀果d
頂唔到就索性係床度睇青春不敗同英雄豪杰
發覺原來開燈,d蚊好似會走開左咁

睇完2套戲之後就關燈訓啦諗住~

點知….今朝起身
我個嘴角比佢咬左啖呀都…

感覺個左邊嘴唇依家好性感….

好憎你呀蚊….

最慘係明明想拍死你
但當你飛過我部mp4機仔同我中間果陣
我驚得擠,撥開左……………..唉

其實係唔係無方法處理d腫到勁大ge蚊爛ge呢….>___<

photo from:
Leave a Reply

