iphone4 and shopping day

今日9點鐘就起左身睇下漫畫同上網再準備下一陣出街要帶ge野
先去左mk再去沙田
去MK就係為左陪媽咪去VITAGREEN個唔知咩聚會
有野食有遊戲
我同媽咪仲抽到大同2獎tim呀

之後就去左沙田“想“買好多野~
但基於人太多+有D野無貨
到最後都係買左好少野~citysuper bread and muji snacks
5點半去smartone等出訂左ge iphone4
但係等左好耐~
媽咪就話部機出錯~因為有D人個時間明明遲過我地都早左有
唔知係我個number出機果陣jam左一下就錯左number定係點
等左個半鐘… d staff 都好唔好意思
最後我問佢網上面有講有protector送
佢就話其實送哂架喇~但見我等左咁耐
就幫我搵一搵~
最後比左張我~係唔係果個brand我都唔知呀~應該係呱~

之後一場擬似amazing race ge場面發生響我同媽咪身上
就係我地搭完火車去到的士站度等的士
條隊勁長~之後我就帶佢行條比車行ge路
去到岩岩好有車~~~
之後番屋企放低左D野就即刻出番去大中
落到樓見到有車~就又衝衝衝衝上車~~
所有野都岩岩好~因為妹妹同爸爸係和民都等左好一陣子先有位
去到佢地先岩岩揀好D野食就黎去點咁~
我覺得和民D野食幾好味WOR!
張生日Coupon可以下星期再食~~ 因為今日唔係1-4 nor我生日正日…

飯後就同爸爸媽咪分開左
我同妹妹2個人去左行街街~
係IT度買左2條accessories
第二條8折,第3條7折
都OK ar~~係日本呢個價的話其實係會買左佢lo!!!;__:

行番屋企組過豆花店就買左碗豆花番屋企
沿途同妹妹笑到抽哂筋囉唔知咩事!!!
有我整佢個頭佢副眼鏡向前即跌情境~好幾個
唔係呢度list出黎lu~;-)

Leave a Reply

