12.24

24號早放工約左妹妹2點幾響MK等
之前係網上面玩左個GAME就得左獎
就係上面果SET指甲套裝
我去到世貿果陣佢地有D亂架其實
好彩我一早問左係可以唔駛print out
仲要係有iphone 可以即時比到個email佢睇
填左兩張紙就去左搭102去MK
好彩有個iphone apps教人搭巴士ja..!
我呢D路痴如果唔一早準備地圖呀2條路線之類就肯定揀左搭地鐵
which我覺得好煩,行太遠又轉線又多人…

lunch係去左翠華again!

現場環境並唔係咁暗~只係我較快門快左

呢個真係好好好好味!!!但肥死

呢個就唔夠熱所以覺得一般
但佢D蛋係幾滑~大家樂如果唔退步+少D奶味就有佢咁好:-P

呢個係妹妹order ge,佢已經係翻churk第二次!似乎佢真係好鍾意食

之後我地2個仲去左食crumb
就係呢個短短ge lunch+tea就去左$150

搭72X番屋企果陣真係好飽好飽
我見時間仲早就打左比sd msg 比我ge Ice約跑步

番到home準備出門口
ice就話佢遲2個字落樓
之後我係條隧道口等佢~再加跑黎跑去
等到天黑
之後諗住無理由waste左我出黎ge機會就跑入去LA
Then就見到佢喇
原來佢係行明雅苑果邊行去條隧道度…
之前同CHU都係咁架喇試過hahaah
但今次真係幾誇~個天係黑得好快~

不過2個人一齊跑到步都幾開心
我地仲約以後逢星期5都一齊跑~<3

Leave a Reply

