welcome to 2011

happy new year 2011

一早已經約好左今日31日去中環食放題wif kiki牛冰
但因為我放1點,所以得一個人去食野同行街
落左cwb食澳門茶餐廳~食左佢個焗豬扒飯~
之後就去行街買交換禮物~行左勁耐~
買左自己野:-P 當然禮物最後都買到啦~哈哈
等到冰都出埋黎我地2個就再行行行~
買左貢茶再行下等下~我地2個由cwb行到去灣仔會展
之後搭地鐵~仲借埋toilet tim haha
會合左譚琪琪之後就去左拎位先~
牛牛佢係搭叮叮~係金鐘落左車影燈飾~
係放題度食食食食食食笑笑笑傾傾傾~


我地都一直未決定要去邊倒數~
原本想係tst~睇全景好似正正地~
但係ferry未入閘前見到岸邊有人聚集左~
咁我地就跟左果個方向咁去~
企左係ifc下面等啦~~
玩交換禮物完左就睇煙花~~五彩繽紛~睇到我地嘩嘩聲~
真係第一次親眼同咁近睇~~~好靚好震撼架~<3

之後我地就行去搭307~
架車一早hea左係度~司機話其實唔係呢個站~
得我一個人一早見到上層有人
佢地見唔到~當司機話搭8先開果陣~我就指其實上面有人咁~
嚇親kiki佢地架~~講完之後我都有d嚇親~hha

n307要成$32架~但一架車快快趣趣咁到大埔都唔錯~就算la
去到tst都應該迫到傻~

去到廣福kiki拍醒我~因為去到大中都係要轉車or行
咁就落哂車搭的士~
等等下見到n271~咁我同kiki就飛過去想上車啦
但突然醒起牛牛佢無錢架喎…
咁我地就番番過去搵佢啦~原來佢叫左佢mami拎錢比佢

番到home沖埋涼e+都就3點~

Leave a Reply

