shiseido anti-aging seminar

放工後飛過去灣仔碼頭等埋mami一齊去呢度~
~會展~
一開始係有d “tea“~勁多人衝埋去搶囉…
不過味道唔錯,同埋要等到9點幾
唔食d野唔得lo…

係抗老化座談會
雖然我未到25~但知多d都係好ge
所以帶埋mami去聽~~

有廣東話,國語,日語,韓語
如果我完全聽得明哂就好喇~~~
不過幸好睇得夠多日劇~d日文我都聽得明4-6成;-P (差咁遠haha)

韓文就努力中,如果學校個進度快番d就好喇…
上堂4個鐘係度revision同對功課ja
唔係話唔好,但d時間咁用有d waste ge feel

嘩~係牛爾老師呀~~wahahaha~好似睇緊女人我最大同康熙來了咁呀~~
神奇

示範之model san~
唔記得左佢地叫咩名喇中文~

carrie同samatha~

完左個event~拎到牛爾老師個簽名同埋同佢合左照
好開心呀~~~~~果種緊張ge心情真係可以keep幾耐~hehehehee

我同mami都好hungry~我就提議左去食遊客會去食ge餐廳~
都幾好味~

番屋企同敏敏傾左成個幾鐘電話~久沒詳談;-)好開心

Leave a Reply

