weekly diary…

上星期日唔駛去上韓文班,所以就同妹妹去左唱k~地店係megabox~;-P


係ikea影下d燈~

megabox個ikea好大呀真係~佢個canteen位超大~
十足係大學食堂咁~
我地食左french fries同呢隻雞翼~好好味呀~
d位係要自己執ge~好多人都無執啦但係….

果日真係我地食野ge日子~jim比左張coupon可以換雪糕~
襯咁岩見到milktop就去左換~~都幾好味呀~blueberry cheese + morello cherry

呢張係27號果日早收工,仲見到個太陽果陣影低~~個pudding係落左filter咁影ge~

呢張就係28號影ge~好靚呀d色~
原本呢日係4人一齊去打邊爐~但最後有d事就變成我同冰2個人去mk食野同做一d野~
佢要去報香港一日遊ge團~我就要去iphone維修中心度換機~
但冰佢got lost~hahahaha~~最後我係中心度等佢~
但最後都無換到機~因為有d野仲未back up~
就係上面果堆megabox影ge相喇~

之後我地就去左califonlia kitchen食pizza~

呢個樣本我地以為會係好多salad~點知黎左好多包…
但都ok~因為d包好好味~

呢個就係愈食愈跌pizza~味道係ok~食完之後成口都係洋蔥味….
食完就去左行街街~再去左食crumb~~

29日:冰生日快樂!

Leave a Reply

