到個嘴敏感

上上星期因為唔記得左自己係紫外光敏感~
而好大意地響太陽勁猛嘅情況下遊走左差唔多10分鐘~
換黎嘅當然就係成塊面紅+痕+之後用我甩左成個星期皮

咁其實都已經十幾日,塊面響我睇腸胃炎個病果陣問醫生拎埋藥”查”
所以塊面經已好左好多
但個問題就係個嘴周圍+雙唇~
佢地前幾日同我發神經
首先係令我feel到激乾…之後係腫
腫到好似去左打botox咁………..
well…………
我查藥只可以查到嘴邊位置~唔可以查唇位~因為d藥唔吞得…
就新年我又唔想去搵曾醫生睇皮膚;-p
唯有等時間過~等佢唔敏感啦….(so far都退左d腫)
但係今日為止就係仲乾同好pale呀d色……..=_=,

我用開果枝<美嬋>就黎用完~
尋晚上網睇好多人介紹carmex 潤唇膏 or burt’s bee
咁我就手多多去左search埋有無人用完敏感
結果係~有arrrrrrr
我quote番出黎先

用左大約1個月到,開頭都無事仲覺得幾潤下 …
但呢排個嘴成日都好痕<<係真係好痕同埋有d腫,嚇死我@@
唔用carmex轉返用vaseline就無事
想用carmex o既sis要小心d,因為聽人講藥性好重~

ai~我都係唔挑戰….

原來好多人都試過嘴敏感
from hkd

等我放工去買番枝burt’s bee試下先…

 

Leave a Reply

