shopping with mum and sis

星期5放工約左媽媽同妹妹去行街街~
去左tst拎la mer (美白同gel cream,佢個cream無哂lu)之後~就行tst同去左佐敦睇鞋

響tst個outlet仔度同媽咪一人一對鞋~~
(之後著番工覺得有dd高…)

妹妹學完日文去左mtr站度等我地~但我地搞左勁耐~
佢等到無心機~lol
之後我地去左食沙嗲王~幾好味~;-)
媽咪佢話佢番屋企先~已經專登一齊行早一個站~但佢都係無位坐呀原來~~
應該提下佢等埋下一架~~~ai~~

我就同妹妹去左食yogart@harbour city~但佢都幾早收~
妹妹去左洗手間~我等緊果陣佢竟然圍起哂d鏈~我就拿拿林嗌左自己果份先~
妹妹好彩出黎出得快~ order完我地就一齊去總站搭271回家~

Leave a Reply

