movie night wif family

之前有人比飛我睇<無名殺機>
我知呢套戲係爸爸媽媽喜歡既類型~
所以問佢地睇唔睇~而佢地又話好喎~

咁我就提議呢日去荷里活廣場食飯兼睇戲~
同妹妹就行街~(佢唔想睇戲wor)

我地去到食foodcourt~我比左傻密歐套戲條trailer佢睇~
之後佢就幾願意同我去睇喇~食完野我地就去左買飛and then shopping
930同945分別就係我地兩套戲開播時間~
睇睇睇

好好笑

睇完戲我同妹妹係就黎關門ge商場度等等等
等到個商場真係趕人走~我地就去左巴士站度等

然後一家人就番屋企~

番到屋企樓下我就問可唔可以一個月一次呢d活動~
好開心~hahahahaha

Leave a Reply

