A dream + 賣旗

尋晚or say 今朝發左個奇怪嘅夢
有人(ale同唔知邊個)叫我去打波,之後我仲交低左d行李比manman
中途仲有搭架私家車,藍色嘅但唔係manman架mini wor
之後就係我番到屋企唔見左其中一袋野
即刻去左搵嘅我搵黎搵去都冇
諗左陣就去左一個半露天但又黑黑地的街市熟食「當」度睇下袋野係唔係manman度
我都唔記得最後係點搵番
果袋係白色紙袋裝住其中係我個銀包

完⊂((・x・))⊃

尋晚幫妹妹執少少ppt d design
記得以前我忙到嘔果陣都叫過佢幫我少少
但佢當然拒絕啦

風水輪流轉
見到個妺咁辛苦好難唔幫姐

另外今朝 即係剛剛
樓下有人賣旗喎
咁我停左拎銀包啦
發現方圓十米都無人賣喎
但點都停左,所以都買左
係香港婦聯。
奇係點解平曰而唔喺星期六賣呢?!
搞到我懷疑人
但上到車見到個貼紙就知應該係真的
因為有哂design lol
假的話唔駛搞咁多野丫嘛

Leave a Reply

