潮性辦公室3.0

好耐之前冰就約左我睇「潮性辦公室」,咁啱譚琪琪同呀源都係睇同一場。
冰叫我一點鐘去到大中上307之後打比佢,但我因為去左洗手間,搞到遲左,所以飛左去搭71A 直接響廣福等埋佢。點知等架車等到搭半都未黎,之後黎果架仲要得企位。落車之後行上條天橋,點知後面原來係譚琪琪佢地囉!哈哈哈!
入場前冰係不負眾望講左果句:「去廁所先」哈哈~因為兩team人係分開買飛嘅 ,咁啱譚琪琪係坐balcony,所以分開排隊入場。
完show後我地因為坐得近個門口就去左買522 泰出佢再演果套舞台劇
買完之後我先記得我要去泰國旅行
佢地都好勇敢咁幫我問人可唔可以要左我張飛,但係都遇唔啱
最後呀源好勇敢同主動咁幫我去問sell tix ppl退飛佢~真係好好呀~~~萬二分感謝幫我嘅你地,同埋令到冰買左飛以為有得睇點知一場容感到抱歉(。-_-。)

本身以為一齊食飯,但原來大家臨時都唔得,咁我就去左langham place試番件衫細碼原來都ok lor!!可惡
咁我聽又要出mk?!

Leave a Reply

