記帳的app


幾日前響個iapp網度睇過下關於每月記帳的一個app
叫做My Wallet+ (link去評鑑報告from iapp tw)
佢係有d line graph呀又有分day week month咁上下~
因為我唔多得閒就無睇落去~
加上interface又麻麻同埋好似要$1.99~
就停止follow落去lu

剛剛記得番呢件事~同埋呢一陣子支出都比較多
係時候做番記帳之事宜!
以前有試過用excel整個表list out 同計番d total咁
但其實唔會全面~我果陣d category又分得少
更加無分到邊張card簽邊張單
最後得出黎個結果只會係:
點解我洗左咁多錢?呀,因為呢d濕濕碎碎ge數加埋就咁…
其實就算用左app都會係咁上下ge結果
但係有條理好多的話我又好想試用;-)

岩岩我就去左search >按此
佢地share左一d好用又免費的app
我用過之後發現lohasmoney呢個最好(有eng/韓文)
好係在於佢有icon,有分得好多ge類
有好多charts~有得export
重點係佢個interface係咁多個入面最正常!
d button一睇就知~唔洗估估下

最大缺點係cost $2.99呀~
等我繼續用住個LITE ge先
等佢可能降價果陣通知我就去買!;-P

推介makeup video blogger

香港唔似得其他地方,明星們的exposure少左好多咁
你問街上面d人應該都係唔清楚呢d新明星係邊個
更加唔洗講係知佢個人係點~

羽翹呢個名其實會諗到樂壇新人啦,o靚模啦
原來佢有個channel係youtube教make up
(可能好多人都已經知?)

佢教得唔差過michelle phan~;-P
一黎佢本身靚la~所以加上口條清晰又有d氣質
所以基本上佢d sharing都好好睇~
仲有d tips都幾好架真係!

我執左少少d色差~等兩張相望上去似番d
(佢原本妝前唔夠光)

睇佢個vblog(?)會認識佢多d
我對佢ge印象真係改變左好多
仲去左聽佢youtube share佢ge新歌tim!

羽翹2011最新派台歌:銅情深(試聽版)
佢自己作曲,作詞係小克wor原來!
唱得都ok 呀原來都
1月出到依家先第一次聽咋…哈…

羽翹個xanga